Allmennpraksis – vi tilbyr blant annet følgende behandling:

Årskontroll av tenner med røntgenbilder, rens med fjerning av misfarge og tannstein samt full undersøkelse.

Skifte av gamle fyllinger (til hvite). Om du har gamle sorte amalgamfyllinger kan vi bytte de til hvite kompositt/porselensfyllinger

Kroner, broer og proteser, norsk eller utenlandsk produsert. Om du mangler en eller flere tenner kan vi lage bro som erstatter de tennene du mangler. Om du har brukket en tann som ikke kan repareres med hvit fylling så kan vi lage porselenskrone. Mangler du alle eller mange tenner kan vi lage proteser/gebiss

Trekking av tenner, visdomstenner eller etter henvisning i forbindelse med regulering -kosmetisk tannbehandling og bleking av tenner, klinikkbleking eller hjemmebleking samt skifte til hvite fyllinger

Akutthjelp ved smerter

Rotfyllinger. Når det er betennelse i tannerven kan vi hjelp deg å fjerne de så smerten og betennelsen blir borte

Behandling av tannkjøttsykdom som periodontitt/ pyrea Vi har også et godt samarbeid med flere spesialister nårr det er til beste for pasienten, bl.annet innen fagfelt som kirurgi, regulering, behandling av tannkjøttsproblmer, rotfyllinger m.m.

HELFO / NAV

Bestille time

Send oss en e-post eller ring oss for å bestille time. Åpningstider for telefon er 08:00 - 12:00 og 12:30 -16:00 (fredag til kl 14:00).

22 61 60 02Send e-post

Åpningstider: